Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Αν επιθυμείτε να δείτε τα προϊόντα μας από κοντά, μπορείτε να επισκεφτείτε το showroom της εταιρείας μας, στην οδό Πόντου 24 & Π.Ράλλη στον Ταύρο, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-19:00 και Σάββατο 09:00-15:00.
Για να δείτε το χάρτη πατήστε εδώ.

α) Με έμβασμα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών  που συνεργαζόμαστε.

(Διακαιούχος: Tapicap Carpets Μον. ΕΠΕ)

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
IBAN: GR2101101710000017147060051
SWIFT/BIC: ETHNGRAA

ALPHA BANK:
IBAN: GR5201401400140002320003572
SWIFT/BIC: CRBAGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN: GR8901720870005087060653042
SWIFT/BIC: PIRBGRAA

EUROBANK:
IBAN: GR8702600670000210200782753
SWIFT/BIC: ERBKGRAA

****Στείλτε μας το αντίγραφο του εμβάσματος μέσω email στο orders@carpets.gr . Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, δρομολογούμε την επεξεργασία της παραγγελία σας.

β) Με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η συναλλαγή γίνεται στον ασφαλή ιστότοπο της Τράπεζας Πειραιώς. Η «carpets.gr» και δεν αποθηκεύει, δεν επεξεργάζεται και δεν διατηρεί βάση δεδομένων των πιστωτικών-χρεωστικών καρτών σας. Η όλη διαδικασία πληρωμής με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς συστήματος στον ιστότοπο της Τράπεζας Πειραιώς.

Προϊόντα τα οποία παραγγέλλονται και επιστρέφονται σε εμάς, χρεώνονται με το πλήρες κόστος μεταφοράς και στις δύο κατευθύνσεις, δηλαδή κόστος αποστολής προς την έδρας σας και κόστος επιστροφής σε εμάς. Προϊόντα ειδικής παραγγελίας τα οποία παραγγέλλονται και δεν παραλαμβάνονται ή επιστρέφονται σε εμάς επιβαρύνονται με την τιμή των προϊόντων πλέον του κόστους αποστολής και επιστροφής.

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών  που συνεργαζόμαστε.

(Διακαιούχος: Tapicap Carpets Μον. ΕΠΕ)

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
IBAN: GR2101101710000017147060051
SWIFT/BIC: ETHNGRAA

ALPHA BANK:
IBAN: GR5201401400140002320003572
SWIFT/BIC: CRBAGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN: GR8901720870005087060653042
SWIFT/BIC: PIRBGRAA

EUROBANK:
IBAN: GR8702600670000210200782753
SWIFT/BIC: ERBKGRAA

****Στείλτε μας το αντίγραφο του εμβάσματος μέσω email στο orders@carpets.gr . Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, δρομολογούμε την επεξεργασία της παραγγελία σας.

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας, εντός χωρών Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Η «carpets.gr» αποστέλλει τα προϊόντα που παραγγέλνονται με εταιρείες ταχυμεταφορών, μεταφορικές εταιρείες όταν τα προϊόντα είναι ογκώδη, καθώς και με δικά της μέσα, εντός Αττικής.

Όλες οι παραγγελίες έτοιμων προϊόντων επεξεργάζονται εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την από μέρους μας επιβεβαίωσης λήψης της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό, η επεξεργασία της παραγγελίας διενεργείτε την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα που λάβουμε το έμβασμα.

Ελλάδα

Για παραγγελίες έτοιμων προϊόντων, που παραδίδονται εντός της ελληνικής επικράτειας η αποστολή-παράδοση διενεργείτε εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών. Για προϊόντα τα οποία δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, τα οποία κατασκευάζονται στις διαστάσεις που επιθυμείτε, (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά, χαλιά επιθυμητών διαστάσεων, διάδρομοι με το μέτρο, υποστρώματα) μπορείτε να ενημερώνεστε για τον χρόνο παράδοσης πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μέσα στο προϊόν και πάνω από το κουμπί προσθήκης στο καλάθι.

Ευρωπαϊκή Ένωση

Για παραγγελίες έτοιμων προϊόντων, που παραδίδονται εκτός ελληνικής επικράτειας  αλλά εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αποστολή-παράδοση διενεργείτε εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών. Για προϊόντα τα οποία δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, τα οποία κατασκευάζονται στις διαστάσεις που επιθυμείτε, (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά, χαλιά επιθυμητών διαστάσεων, διάδρομοι με το μέτρο, υποστρώματα) θα ενημερώνεστε για τον χρόνο παράδοσης πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Υπόλοιπος κόσμος

Για παραγγελίες έτοιμων προϊόντων, που παραδίδονται εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η αποστολή-παράδοση διενεργείτε εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών. Για προϊόντα τα οποία δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, τα οποία κατασκευάζονται στις διαστάσεις που επιθυμείτε, (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά, χαλιά επιθυμητών διαστάσεων, διάδρομοι με το μέτρο, υποστρώματα) θα ενημερώνεστε για τον χρόνο παράδοσης πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Ο χρόνος παράδοσης για χώρες εκτός της Ε.Ε. ποικίλει, ανάλογα με τον προορισμό αλλά και τον όγκο της παραγγελίας.

Η «carpets.gr» αν και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εμπρόθεσμα σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται την αποστολή των προϊόντων στις ως άνω αναφερόμενες προθεσμίες περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Λάβετε υπόψη ότι οι εταιρείες μεταφορών παγκοσμίως αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας COVID-19.

***Προσοχή σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδεχομένως, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το πλησιέστερο κατάστημα της courier-γραφείο μεταφορών της περιοχής σας.***

Η κυριότητα στο προϊόν, μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση του, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση των προϊόντων σε εσάς.

Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία , μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας και να παραλάβετε από την αποθήκη της εταιρείας αφού έχετε ενημερωθεί ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη, στην διεύθυνση Πόντου 24, 17778 Ταύρος, καθημερινά 09:00 με 17:00.

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΧΡΟΝΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗ ΕΤΟΙΜΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

ΠροϊόνΣυνήθεις Χρόνοι
Δερμάτινα χαλιά που κατασκευάζονται στα μέτρα του πελάτη3 έως 5 εβδομάδες
Χαλιά μηχανής Επιθυμητών διαστάσεων3-7 εργάσιμες ημέρες
Διάδρομοι μηχανής με το μέτρο3-7 εργάσιμες ημέρες
Υποστρώματα χαλιών1-3 εργάσιμες ημέρες

*Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί, αφορούν την επεξεργασία της παραγγελίας και όχι τον χρόνο παράδοσης.

Κόστος Αποστολής εντός Ελλάδας

Για παράδοση παραγγελιών εντός Ελλάδας με αξία εμπορευμάτων άνω των 70,01€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) η αποστολή είναι δωρεάν και για παραγγελίες με αξία εμπορευμάτων έως των 70,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) η αποστολή είναι 7,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,36€ € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και εφαρμόζεται ανά αποστολή/παραγγελία εφόσον έχετε επιλέξει να πληρώσετε κατά την παράδοση της παραγγελίας. Ο τρόπος πληρωμής μέσω αντικαταβολής δεν προσφέρεται για αποστολές εκτός Ελλάδας,  για προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά) ,στις περιπτώσεις που η παραγγελία περιλαμβάνει προϊόντα μεγάλου όγκου, βάρους ή μήκους τα οποία αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρείες και όχι με εταιρεία ταχυμεταφορών, καθώς και στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετέ την παραγγελία σας με μεταφορική εταιρεία δικής σας επιλογής.

Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία , μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας και να παραλάβετε από την αποθήκη της εταιρείας αφού έχετε ενημερωθεί ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη, στην διεύθυνση Πόντου 24, 17778 Ταύρος, καθημερινά 09:00 με 17:00.

Διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά έτοιμα προϊόντα χωρίς καμία χρέωση αν και εφόσον η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί. Στην περιπτώση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω εμβάσματος ή πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, θα πρέπει να μας στείλετε μέσω email τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, στον οποίο θα πρέπει να είστε πρώτος δικαιούχος. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής & επιστροφής.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά έτοιμα προϊόντα χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και οφείλετε να τα επιστρέψετε  εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει ανοιχθεί η αρχική τους συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την ακύρωση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και ελέγξουμε τα προϊόντα.

Διατηρείτε το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων μας στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας λάθος κωδικός προϊόντος, καθώς και στην περίπτωση που διαπιστώθηκε ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης οφείλει  να επιστρέψει  τα προϊόντα μας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας  δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Προϊόντα τα οποία παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα, σχέδια δεν ακυρώνονται μετά από την επιβεβαίωση της παραγγελίας και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να μας ζητήσετε την αντικατάσταση τους στην περίπτωση που η διάσταση ή η απόχρωση του χαλιού που επιλέξατε δεν σας ταιριάζει εντός τεσσάρων (4) ημερών. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς και οφείλετε  να επιστρέψετε  τα προϊόντα προς αντικατάσταση συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και στην η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν. Προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά, χαλιά επιθυμητών διαστάσεων, διάδρομοι με το μέτρο, υποστρώματα) δεν επιστρέφονται και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το «carpets.gr» με μεταφορικές εταιρείες δική σας επιλογής και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μας, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για την ασφαλή μεταφορά και τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Σε περίπτωση τυχόν πραγματικών ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα προϊόντα ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Η «carpets.gr» δεν ευθύνεται για λανθασμένη απεικόνιση των αποχρώσεων των προϊόντων στην οθόνη του χρήστη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι ανοιγμένη ή φθαρμένη καλό θα ήταν να μην παραλάβετε την παραγγελία και να μας ειδοποιήσετε των συντομότερο δυνατό.

Η «carpets.gr» θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παραδόση των προϊόντων που παραγγέλνετε εντός των χρονικών προθεσμιών που αναφέρονται στους όρους χρήσης. Σε περίπτωση που οι χρόνοι έχουν ξεπεραστεί και δεν έχετε λάβει κάποια ενημέρωση από μέρους μας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά προκειμένου να λάβετε άμεση ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας σας.
Λάβετε υπόψη ότι οι εταιρείες μεταφορών παγκοσμίως αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας COVID-19.

Μπορούμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας απογευματινές ώρες αρκεί να σημειώσετε τις ώρες που σας εξυπηρετεί στο πεδίο “παρατηρήσεις” πριν την καταχώριση της παραγγελίας σας.
Η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει και Σάββατο (πρωινές ώρες μόνο), με επιπλέον επιβάρυνση, αρκεί να σημειώσετε τις ώρες που σας εξυπηρετεί στο πεδίο “παρατηρήσεις” πριν την καταχώριση της παραγγελίας σας.

Οι παραπάνω περιπτώσεις προσφέρονται μόνο για παραδόσεις εντός λεκανοπεδίου Αττικής.

Στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας ελλιπής παραγγελία θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος, χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Διατηρείτε το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων μας στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας λάθος κωδικός προϊόντος, καθώς και στην περίπτωση που διαπιστώθηκε ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις οφείλετε  να επιστρέψετε  τα προϊόντα μας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας  δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Η «carpets.gr» δεν ευθύνεται για λανθασμένη απεικόνιση των αποχρώσεων των προϊόντων στην οθόνη του χρήστη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το «carpets.gr» με μεταφορικές εταιρείες δικής σας επιλογής και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μας, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για την ασφαλή μεταφορά και τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Σε περίπτωση που έχετε βρει ένα προϊόν που σας ενδιαφέρει αλλά η διαθέσιμες διαστάσεις δεν σας ταιριάζουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 210 2816414, προκειμένου να σας βοηθήσουμε.
Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα μεταποίησης των χαλιών με μικρό κόστος, προκειμένου να έρθουν στα μέτρα σας.

Στην περίπτωση που έχετε καταχωρήσει παραγγελία, αλλά δεν λάβατε email επιβεβαίωσης, καλό θα ήταν να κοιτάξετε στο φάκελο spam/ανεπιθύμητα.
Αν και πάλι δεν έχετε λάβει το email επιβεβαιώσης καλέστε μας στο 210 2816414, προκειμένου να σας βοηθήσουμε.