Υπαναχώρηση – Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων

Διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά έτοιμα προϊόντα χωρίς καμία χρέωση αν και εφόσον η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί. Στην περιπτώση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω εμβάσματος ή πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, θα πρέπει να μας στείλετε μέσω email τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, στον οποίο θα πρέπει να είστε πρώτος δικαιούχος. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής & επιστροφής.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά έτοιμα προϊόντα χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και οφείλετε να τα επιστρέψετε  εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει ανοιχθεί η αρχική τους συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την ακύρωση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και ελέγξουμε τα προϊόντα.

Διατηρείτε το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων μας στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας λάθος κωδικός προϊόντος, καθώς και στην περίπτωση που διαπιστώθηκε ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης οφείλει  να επιστρέψει  τα προϊόντα μας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας  δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Προϊόντα τα οποία παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα, σχέδια δεν ακυρώνονται μετά από την επιβεβαίωση της παραγγελίας και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να μας ζητήσετε την αντικατάσταση τους στην περίπτωση που η διάσταση ή η απόχρωση του χαλιού που επιλέξατε δεν σας ταιριάζει εντός τεσσάρων (4) ημερών. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς και οφείλετε  να επιστρέψετε  τα προϊόντα προς αντικατάσταση συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και στην η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν. Προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά, χαλιά επιθυμητών διαστάσεων, διάδρομοι με το μέτρο, υποστρώματα) δεν επιστρέφονται και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το «carpets.gr» με μεταφορικές εταιρείες δική σας επιλογής και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μας, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για την ασφαλή μεταφορά και τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Σε περίπτωση τυχόν πραγματικών ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα προϊόντα ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Η «carpets.gr» δεν ευθύνεται για λανθασμένη απεικόνιση των αποχρώσεων των προϊόντων στην οθόνη του χρήστη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι ανοιγμένη ή φθαρμένη καλό θα ήταν να μην παραλάβετε την παραγγελία και να μας ειδοποιήσετε των συντομότερο δυνατό.