Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Αν επιθυμείτε να δείτε τα προϊόντα μας από κοντά, μπορείτε να επισκεφτείτε το showroom της εταιρείας μας, στην οδό Πόντου 24 & Π.Ράλλη στον Ταύρο, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-19:00 και Σάββατο 09:00-15:00.
Για να δείτε το χάρτη πατήστε εδώ.

α) Με αντικαταβολή

 

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας με επιπλέον χρέωση 2,36€ ανά παραστατικό.
Η πλήρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για αποστολές εκτός ελλάδας και για προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά).

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 01.01.2014 για Αποδείξεις Λιανικής (παραστατικά προς ιδιώτες) αξίας άνω των 500€ καθώς και τιμόλογια Πώλησης (παραστατικά προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις) αξίας άνω των 500€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
  • Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Η πλήρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά)

β) Με έμβασμα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών  ΕΘΝΙΚΗ – ALPHA– ΠΕΙΡΑΙΩΣ που συνεργαζόμαστε.

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN
ΕΘΝΙΚΗ 171/470600-51 GR21 0110 1710 0000 1714 7060 051
ALPHA 140 00232000 3572 GR52 0140 1400 1400 0232 0003 572
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5087-060653-042 GR89 0172 0870 0050 8706 0653 042

 

Στείλτε μας το αντίγραφο του εμβάσματος με fax στο 210-2849009 ή μέσω email orders@carpets.gr . Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, δρομολογούμε την αποστολή της παραγγελία σας.

γ) Με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η συναλλαγή γίνεται στον ασφαλή ιστότοπο της Τράπεζας Πειραιώς. Η «carpets.gr» και δεν αποθηκεύει, δεν επεξεργάζεται και δεν διατηρεί βάση δεδομένων των πιστωτικών-χρεωστικών καρτών σας. Η όλη διαδικασία πληρωμής με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες γίνεται μέσω ασφαλούς συστήματος στον ιστότοπο της Τράπεζας Πειραιώς.

 

Σε όλα τα προϊόντα που είναι αναρτημένα στην παρούσα ιστοσελίδα περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.

Προϊόντα τα οποία παραγγέλλονται και επιστρέφονται σε εμάς, χρεώνονται με το πλήρες κόστος μεταφοράς και στις δύο κατευθύνσεις, δηλαδή κόστος αποστολής προς την έδρας σας και κόστος επιστροφής σε εμάς. Προϊόντα ειδικής παραγγελίας τα οποία παραγγέλλονται και δεν παραλαμβάνονται ή επιστρέφονται σε εμάς επιβαρύνονται με την τιμή των προϊόντων σύν το κόστος αποστολής και επιστροφής.

Όλες οι παραγγελίες που εκτελούνται μέσω του Carpets.gr έχουν υποχρέωση πληρωμής.

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με την παράδοσή της, στο χώρο σας με επιπλέον χρέωση 2,36€ ανά παραστατικό.

Η πλήρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για αποστολές εκτός ελλάδας και για προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. μοκέτες, δερμάτινα χαλιά).

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 01.01.2014 για Αποδείξεις Λιανικής (παραστατικά προς ιδιώτες) αξίας άνω των 500€ καθώς και τιμόλογια Πώλησης (παραστατικά προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις) αξίας άνω των 500€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ μέσω εμβάσματος σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών  ΕΘΝΙΚΗ – ALPHA– ΠΕΙΡΑΙΩΣ που συνεργαζόμαστε.

 

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN
ΕΘΝΙΚΗ 171/470600-51 GR21 0110 1710 0000 1714 7060 051
ALPHA 140 00232000 3572 GR52 0140 1400 1400 0232 0003 572
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5087-060653-042 GR89 0172 0870 0050 8706 0653 042
EUROBANK 0026.0067.21.0200782753 GR87 0260 0670 0002 1020 0782 753

 

Στείλτε μας το αντίγραφο του εμβάσματος με fax στο 210-2849009 ή μέσω email orders@carpets.gr . Εμείς, με το που λάβουμε το αντίγραφο, δρομολογούμε την αποστολή της παραγγελία σας.

Σε όλα τα προϊόντα που είναι αναρτημένα στην παρούσα ιστοσελίδα περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.

Όλες οι παραγγελίες που εκτελούνται μέσω του Carpets.gr έχουν υποχρέωση πληρωμής.

Tα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και εντός χωρών Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η εκτέλεση της παραγγελίας σας και η παράδοση των προϊόντων θα διενεργηθεί εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα για τις περιοχές της Αττικής και εντός εννέα (9) εργάσιμων ημερών για την υπόλοιπη Ελλάδα (Προσοχή σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδεχομένως, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το πλησιέστερο κατάστημα της courier-γραφείο μεταφορών της περιοχής σας), από την από μέρους μας επιβεβαίωσης λήψης της παραγγελίας σας, εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή στην πέριπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό, με εξαίρεση τις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας των προϊόντων, της μη επιβεβαίωσης της παραγγελίας, καθώς και προϊόντα ειδικής παραγγελίας (π.χ. Δερμάτινα χαλιά ειδικών διαστάσεων, μοκέτες), για τα οποία θα ενημερώνεστε για τον χρόνο παράδοσης πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για τις χώρες εξωτερικού η εκτέλεση της παραγγελίας σας για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα θα διενεργείται εντός (15) εργάσιμων ημερών. (Προσοχή σε δυσπρόσιτες περιοχές θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το πλησιέστερο κατάστημα courier-γραφείο μεταφορών της περιοχής σας).

Η «carpets.gr» αν και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εμπρόθεσμα σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται την αποστολή των προϊόντων στις ως άνω αναφερόμενες προθεσμίες.

Η κυριότητα στο προϊόν, μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση του, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση των προϊόντων σε εσάς.

Για αποστολές εντός Ελλάδας η αποστολή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα σε χρόνο μικρότερο από τις 7 εργάσιμες ημέρες, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας και να παραλάβετε από την αποθήκη της εταιρείας στην διεύθυνση Πόντου 24 στον Ταύρο, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 με 17:00.

Διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά έτοιμα προϊόντα χωρίς καμία χρέωση αν και εφόσον η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί. Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω εμβάσματος, θα πρέπει να μας στείλετε μέσω email τον αριθμό της παραγγελίας σας καθώς και τον τραπεζικό λογαριασμό που επιθυμείτε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα, στον οποίο θα πρέπει να είστε πρώτος δικαιούχος. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής & επιστροφής και τυχόν έξοδα που έχουν προκύψει κατά την παραγγελία (έξοδα αντικαταβολής, τραπεζικά έξοδα καρτών).

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη ή και μέρος της παραγγελίας σας που αφορά ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή οφείλετε να τα επιστρέψετε  εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει ανοιχθεί η αρχική τους συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την ακύρωση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και ελέγξουμε τα προϊόντα, αφαιρόντας το κόστος αποστολής & επιστροφής, καθώς και τυχόν έξοδα που έχουν προκύψει κατά την παραγγελία (έξοδα αντικαταβολής, τραπεζικά έξοδα καρτών).

Διατηρείτε το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων μας στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας λάθος κωδικός προϊόντος, καθώς και στην περίπτωση που διαπιστώθηκε ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης οφείλει  να επιστρέψει  τα προϊόντα μας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας  δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Προϊόντα τα οποία παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα, σχέδια δεν ακυρώνονται μετά από την επιβεβαίωση της παραγγελίας και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα που αγοράσατε και να μας ζητήσετε την αντικατάσταση τους στην περίπτωση που η διάσταση ή η απόχρωση του χαλιού που επιλέξατε δεν σας ταιριάζει εντός τεσσάρων (4) ημερών. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς (επιστροφής και εκ νέου αποστολής του προϊόντος αντικατάστασης) και οφείλετε  να επιστρέψετε  τα προϊόντα προς αντικατάσταση συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και στην η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν.Τα έξοδα των επιβαρύνσεων της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται. Προϊόντα που παραγγέλνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη σε ειδικές διαστάσεις ή χρώματα (πχ. διάδρομοι επιθυμητών διαστάσεων, μοκέτες, δερμάτινα χαλιά) δεν επιστρέφονται και δεν αντικαθίστανται με άλλα προϊόντα ίσης μικρότερης ή μεγαλύτερης αξίας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το «carpets.gr» με μεταφορικές εταιρείες δική σας επιλογής και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μας, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για την ασφαλή μεταφορά και τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

Σε περίπτωση τυχόν πραγματικών ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα προϊόντα ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Η «carpets.gr» δεν ευθύνεται για λανθασμένη απεικόνιση των αποχρώσεων των προϊόντων στην οθόνη του χρήστη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Η «carpets.gr» καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παραδόση των προϊόντων που παραγγέλνετε εντός των χρονικών προθεσμιών που αναφέρονται στους όρους χρήσης. Σε περίπτωση που οι χρόνοι έχουν ξεπεραστεί και δεν έχετε λάβει κάποια ενημέρωση από μέρους μας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά προκειμένου να λάβετε άμεση ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας σας.

Μπορούμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας απογευματινές ώρες αρκεί να σημειώσετε τις ώρες που σας εξυπηρετεί στο πεδίο «παρατηρήσεις» πριν την καταχώριση της παραγγελίας σας.
Η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει και Σάββατο (πρωινές ώρες μόνο), με επιπλέον επιβάρυνση, αρκεί να επιλέξετε το αντίστοιχο πεδίο πριν την καταχώριση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που στην περιοχή σας δεν παρέχεται η υπηρεσία παράδοσης Σάββατο, θα ειδοποιηθείτε τηλεφωνικά.

Στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας ελλιπής παραγγελία θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος, χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Διατηρείτε το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων μας στην περίπτωση που στάλθηκε από την εταιρεία μας λάθος κωδικός προϊόντος, καθώς και στην περίπτωση που διαπιστώθηκε ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα εντός τεσσάρων (4) ημερών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κινήσουμε την διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος. Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις οφείλετε  να επιστρέψετε  τα προϊόντα μας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών συνοδευμένα με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης, άθικτα, αμεταχείριστα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. Η αντικατάσταση τους θα γίνετε αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας  δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Η «carpets.gr» δεν ευθύνεται για λανθασμένη απεικόνιση των αποχρώσεων των προϊόντων στην οθόνη του χρήστη.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το «carpets.gr» με μεταφορικές εταιρείες δικής σας επιλογής και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση μας, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για την ασφαλή μεταφορά και τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

0